پارتیشن اداری بنکو

پارتیشن اداری یکی از تولیدات شرکت های مبلمان اداری هستند که در سراسر دنیا و در شرکت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. غالبا، زمانی پارتیشن اداری استفاده می شوند تا کارمندان را مطمئن کنند که فضای خصوصی برای خود دارند. با استفاده از پارتیشن دوجداره به راحتی می توان در صورت لزوم، در مبلمان اداری و چیدمان میزهای اداری آنها، تغییرات لازم را اعمال کرد و در صورت نیاز، می توان فضای اداری را بزرگ تر کرد. پارتیشن اداری ، همچنین، از نظر هزینه در مقایسه با دیوارهای دائمی ، بسیار منعطف واقتصادی تر هستند و بعنوان دارایی شرکت به حساب می آیند. شما می توانید پارتیشن بندی مدرنی را برای محیط کار خود سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن، پارتیشن دوجداره را نصب کنید. انواع مختلفی از پارتیشن وجود دارد که شامل پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری ام دی اف می باشند که قابل تغییر بوده و در قسمت های مختلف پارتیشن میتوان از ترکیبات مختلف شیشه و ام دی اف استفاده کرد .
پارتیشن اداری تا سقف
شرکت های زیادی برای مجزا کردن و تقسیم کردن فضای کار خود از پارتیشن دوجداره استفاده می کنند. گاهی اوقات، این پارتیشن اداری تا سقف سفارش داده می شوند، اما کارمند کاملا در اتاق خود محبوس نمی شود و دید او محدود نمی شود. عمدتا، برای ساختن پارتیشن از ام دی اف استفاده می شود و در مواردی هم از شیشه استفاده می گردد و در برخب موارد میتوان از پارتیشن کرکره خور نیز استفاده نمود .
پارتیشن شیشه ای
یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری که در بازار موجود می باشد، پارتیشن های شیشه ای می باشد که افراد زیادی طرفدار آن هستند. معمولا برای ساختن این نوع پارتیشن، از آلومینیوم وشیشه استفاده می شود و در حالی که برخی از پارتیشن ها چارچوب ام دی افی دارند، برخی پارتیشن شیشه تولید می کنند که چارچوب ندارند. ضرورتا آنها را در پنل های تمام قد یا نصفه می بینیم و در پارتیشن های شیشه ای، حریم خصوصی با کرکره تأمین می شود. با پارتیشن های شیشه ای هم سرو صدا کم می شود و هم نور به همه جا می تابد. قیمتی که برای پارتیشن های اداری شیشه ای پرداخت می شود به عوامل مختلفی مثل نوع شیشه، چارچوب و گزینه های دیگری که دراین مورد مطرح است، بستگی دارد و نیز به این مورد که در بازار بیشتر چه موادی موجود است.
ادامه در سایت : http://www.benko-co.com/