مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست
گفت و گو با مربیان پرسپولیس و سپاهان قبل از بازی
گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس:
از عملکرد بچهها در تمرین راضی هستم.
بازیهایی که ما از تعاون دیدیم با نتایجی که گرفتند متفاوت بود.
اما بازیکنانی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم که تاثیرگذاری بالایی داشتند.
از عملکرد بچهها در تمرین راضی هستم.
بازیهایی که ما از تعاون دیدیم با نتایجی که گرفتند متفاوت بود.
اما بازیکنانی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم که تاثیرگذاری بالایی داشتند.