محلول دکتر نوروزیان

محلول دکتر نوروزیان

محلول دکتر نوروزیان علاوه بر درمان ریزش موی سر، برای ابرو و ریش نیز قابل استفاده است و فقط برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمی باشد. و برای تمامی افراد در سنین مختلف با تجویز پزشک مناسب است.

دکتر نوروزیان بعد از تلاش های بسیار توانست مجوزی از وزارت بهداشت برای تولید محلول خود اخذ کند که اطلاعات مجوز به شرح زیر میباشد:

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶

شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

و با نام تجاری لاناریا عرضه کرده است.

شاید برای شما هم پیش بیاید که خواستار دانستن محتویات محلول باشید که در ادامه چندی از مواد تشکیل دهنده این محلول معجزه گر را خدمت شما ارائه مینماییم:

الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و چند ترکیب دیگر.

شامپو:

بسته به جنس موی افراد شامپو های متفاوتی توسط پزشک تجویز میگردد.

در تمامی داروخانه ها شامپوهای متفاوت با برندهای متفاوت وجود دارد ولی در واقع پافشاری بر روی برند اشتباه بزرگی است و فقط نوع پوست و موی سر شما باید توسط پزشک تشخیص داده شود و سپس اقدام به تجویز شامپو گردد.

در واقع اینکه پوست سر شما چرب ،خشک یا نرمال است ،شوره دارد و یا خیر

موهای شما اسیب دیده هستند و یا سلامت هستند و …فاکتورهای دخیل در امر تجویز شامپو هستند.



صابون LANARIA

این صابون کاملا گیاهی است و برای کاهش چربی مو و پوست سر درافرادی که موهای چرب دارند بسیار موثر است۰

بهتر است کف صابون به مدت ۲تا۳دقیقه روی سر بماند سپس شسته شود۰

بهتر است در هر بار شستشو در حمام از شامپو استفاده گردد ولی اگر این عمل باعث خشکی بیش از حد پوست سر شد میتوانید مصرف آن را به هفته ای دو تا سه بار کاهش دهید.

مکمل های دارویی

بسیاری از مشکلات پوست و مو و ناخن در نتیجه کاهش بعضی ویتامینها و یا ترکیبات معدنی مثل ویتامینهای گروه Bازجمله بیوتین و بی پانتین ،ویتامین C،Eویا ترکیبات معدنی از جمله زینک ،اهن ،کلسیم و…

میباشد که در نتیجه سوء تغذیه ،رژیم های نامناسب ویا بیماری ها یی در بدن بوجود می آید که باصلاحدید پزشک و تجویز مکمل ها مرتفع میگردد.

داروهای هورمونی

دلیل بسیاری از طاسی ها و یا ریزش های مو میتواند به علت مشکلات هورمونی و یا کم کاری و یا پرکاری بعضی از غدد بدن باشد.

بیماری های تیرویید ،افزایش بیش از حد هورمونهای مردانه در خانمها و یا اقایان از عوامل ریزش مو هستندکه با تشخیص پزشک و تجویز داروهای مربوطه قادر به درمان و یا کنترل این مشکلات هستیم.

مؤکدا توصیه میشود که از تجویز ومصرف داروهای هورمونی بدون تجویز پزشک خودداری گردد.چراکه دربسیاری از موارد این داروها فقط برای دوره خاصی باید مصرف گردند و شروع و یا ادامه درمان به صورت سرخود بسیاراشتباه است.

داروهای هورمونی از دسته داروهایی هستند که حتما نیاز به تجویز پزشک در نسخه شما دارند.

تونیک لاناریا یک محلول تقویت مو وجلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو میاشد که در جهت بهبود بیماریهای مربوط به مو ساخته شده است

از این فراورده به هیچ وجه انتظار معجزه نمیتوان داشت چراکه همانطور که مستحضرید در پزشکی هیچ تضمینی برای درمان هیچ بیماری وجود ندارد.

که این مسئله در مورد تونیک لاناریا هم صدق می کند و همانطور که بارها و بارها متذکر شده ایم استفاده از این تونیک یک روند درمان دوساله دارد که بعد از این مدت هم هیچ تضمینی برای باقی ماندن موهای سر وجود ندارد. که متاسفانه درصدی از بیماران پس از طی دوره درمانی همه و یا قسمتی از موهای خود رامجدد از دست میدهند.

و صد البته خوشبختانه گروهی از بیماران موهای خود را به خوبی حفظ میکنند. لذا خواهشمندیم حتما تصمیم قطعی خود را مبنی بر شروع و یا ادامه روند درمان با علم به این موضوع بگیرید سپس در این رابطه پیش قدم شوید.