راهنمای نشانه های پشیمانی فرد خیانتکار3

کمتر صحبت و بیشتر عمل می کند:

فرد پشیمان از خیانتی که در حق شریک زندگی اش کرده است، پس از انجام این اشتباه تمام سعی خود را می کند تا در عمل نشان دهد رفتارهایش تغییر کرده و قصد جبران آنها را دارد.

در اصل در این دوره فرد به جای آنکه فقط صحبت کرده و وعده و وعید های تو خالی به شما دهد، همه توانش را برای جبران اشتباهش به کار برده و سعی می کند، اقداماتش برای جبران اشتباهش را در عمل و به صورت انجام اقدامات گوناگونی که می داند، خوشایند شماست، انجام دهد.

به دوران آغاز رابطه با شما باز می گردد:

شاید برایتان تعجب براگیز شود، اما فرد پشیمان از خیانت، هر قدمی را بر می دارد تا زمانی را به شما یادآوری کند که در ابتدای رابطه بودید و خودتان با رضایت قلبی او را برای زندگی مشترک و با هم بودن انتخاب کردید.

او سعی می کند، خاطرات خوش دورانی را که با هم داشتید، به شما یادآوری کرده و حتی باز هم تکرار کند.

به عنوان مثال امکان آنکه همانند اوایل زمان آشنایی بیشتر با شما تماس تلفنی برقرار کرده و پیامک های احساسی بیشتری برایتان ارسال کند، بسیار محتمل است. قرار گذاشتن با شما در مکان هایی که برایتان خاطره انگیز بوده و حس خوبی در آنها داشتید هم از این اقدامات است.
مرکز مشاوره خانواده آویژه
https://psychology.avije.org/family-counselling/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87/
با مشاوران آویژه همراه باشید.
https://psychology.avije.org/