با عرض سلام و وقت بخیر خدمت کاربران عزیز میهن ویدئو.


پس از در خواست های فراوان شما کاربران گرامی مبنی بر امکان کسب درآمد از میهن ویدئو , تصمیم گرفتیم تا امکاناتی در این خصوص برای کاربران عزیز قرار دهیم.در حال حاضر دو طرح حمایتی اضافه کرده ایم تا به نوعی از کاربران و همچنین وبمستران عزیز حمایت کرده باشیم.


طرح های اضافه شده : 1- طرح حمایت بنری 2- مسابقه ویدئویی

 


1- طرح حمایت بنری 


کاربران و در واقع وبمسترانی که دارای سایت یا وبلاگ هستند می توانند یک بنر در اندازه 60*468 را آپلود کرده و در تمام ویدئوهای کانالشان به نمایش بگذارند.

برای فعالسازی و استفاده از این امکان در پنل کاربری به قسمت "طرح های حمایتی" مراجعه کنید.


قوانین ارسال بنر :

* تصویر بنر حتما باید در اندازه 60*468 پیکسل باشد و بنرهای فرمت فلش نیز پشتیبانی نمی شود.

* سایت یا بنر دارای مضمون فریبنده و اسپم نباشد.

* از پذیرش بنرهایی با موضوع چت روم , آموزش هک , تبلیغات کلیکی و همچنین بنرهای غیر اخلاقی و مغایر با دین اسلام معذوریم.

* سایت یا بنر باید با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته باشد.

* سایت یا بنر شامل فهرست مصادیق مجرمانه نباشد. 

* مسئولیت تصویر بنر آپلود شده و همچنین وبگاه لینک شده به بنر بر عهده صاحب کانال می باشد و میهن ویدئو هیچ مسئولیتی در قبال مضمون وبگاه یا بنر صاحب کانال را پذیرا نمی باشد.

* قوانین ذکر شده قابل تغیر بوده و بررسی تغیرات بر عهده صاحب کانال می باشد.

 


لازم بذکر است بنر شما بعد از تایید اوپراتورهای میهن ویدئو در نمایش داده خواهد شد و از پذیرش بنرها و سایت هایی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا قوانین ذکر شده در همین صفحه باشند , معذوریم.

 


2- مسابقه ویدئویی


با شرکت در این مسابقه و ارسال ویدئو میتوانید امتیاز خود را افزایش دهید و در پایان آذرماه 1394 به 5 نفر با بالاترین امتیاز جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

برای فعالسازی و شرکت در مسابقه در پنل کاربری به قسمت "طرح های حمایتی" و سپس به بخش "مسابقه ویدئویی" مراجعه کنید.


جوایز :

نفر اول : 500 هزار تومان

نفر دوم : 400 هزار تومان

نفر سوم : 300 هزار تومان

نفر چهارم : 200 هزار تومان

نفر پنجم : 100 هزار تومان

 


لازم به ذکر است امتیاز دهی به ویدئوها هم به صورت خودکار و هم با نظارت کارکنان سایت انجام می شود .



قوانین مسابقه (+ 6 مهر 94) :

* توضیحات ویدئو باید مرتبط با ویدئو باشند و ویدئوها نباید دارای توضیحات مشابه به هم باشند.


* از عنوان ویدئو برای توضیحات ویدئو استفاده نشود.


* ویدئو های ارسال شده باید دارای تنوع موضوعی باشند.


* اگر فعالیت کاربر همراه با تخلف باشد ابتدا از طریق قسمت مسابقه ویدئویی که در پنل کاربر موجود است به وی تذکر داده می شود و در صورت عدم توجه امتیازات وی کسر شده و یا از مسابقه اخراج می شود.


نحوه امتیاز دهی :


5 امتیاز برای ارسال هر ویدئو .


1 تا 5 امتیاز برای عنوان ویدئو : امتیاز دهی بر اساس کامل بودن عنوان و همچنین سئوی آن می باشد. لذا از عنوان های کوتاه و خلاصه پرهیز کنید.


1 تا 15 امتیاز برای توضیحات ویدئو : همانند عنوان ویدئو امتیاز دهی توضیحات بر اساس کامل بودن توضیحات و سئوی آن می باشد.


1 تا 3 امتیاز برای برچسب های ویدئو : امتیاز دهی بر اساس تعداد و کیفیت برچسب های وارد شده انجام می شود.


 


نکته مهم : با کاربرانی که قصد فریبکاری و کسب امتیاز به روش های غیر متعارف و اسپم داشته باشند برخود شده و امتیاز آن ها صفر می شود.

نکته مهم 2 : امتیاز دهی از زمان ثبت نام در مسابقه و با ارسال ویدئو های جدید آغاز می شود و ویدئوهای قبلی فاقد امتیاز می باشند.

نکته مهم 3 : بازدید ویدئو و همچنین تعداد لایک جزو امتیاز محسوب نمی شوند لذا توصیه می شود برای کسب امتیاز بیشتر ویدئوهای با کیفیت و با توضیحات و عنوان کامل ارسال کنید.

Avatarc
0000-00-00 00:00:00

سلام جواد آقاخسته نباشیدمثل همیشه عالی بود ، فقط ای کاش حجم بنر آپلودی رو بیشتر کنید ، چون بنر های متحرک خجمشون بیش از اینه.با تشکر :)
Avatarc
با سلام. حجم بنر به 170 کیلوبایت افزایش داده شد.
موفق باشید.
Avatarc
0000-00-00 00:00:00

سلام خسته نباشیدببخشید مدت این بنر حمایتی در ویدئو هامون چقدر هستش؟
Avatarc
سلام. محدودیت زمانی وجود نداره.
Avatarc
0000-00-00 00:00:00

خیلی هم عالی :)
Avatarc

سلام ببخشید مدت زمان مسابقه تا کی هست ؟کی تموم میشه و جوایز داده میشه ؟
Avatarc
سلام. پایان آذز ماه 94
Avatarc
1394-07-01 02:57:39

سلام مجدد خدمت مدیریت گرامیسوالی داشتم مبنی بر این که: ایا یک کانال می تونه در هر دو طرح حمایتی شرکت کنه یعنه هم در مسابقه شرکت کنه و هم از طرح حمایت بنری؟
Avatarc
سلام. بله این امکان وجود داره.
Avatarc
1394-07-03 21:21:18

سلام میتونم بپرسم دلیل کم کردن 1000 امتیاز از امتیاز من چی بود ؟
Avatarc
با سلام. تمام ویدئوهای شما توضیحات یکسانی دارند که نوعی تخلف در مسابقه محسوب میشه و با قوانین مسابقه مغایرت داره و ما ناچار شدیم امتیاز توضیحات ویدئوهای شما رو کاهش بدیم. برای افزایش امتیازتون بهتره توضیحات مفیدی برای ویدئو قرار بدین چراکه توضیحات ویدئو از نظر امتیاز دهی بیشترین امتیاز رو داره.
موفق باشید.
Avatarc
1394-07-04 11:00:26

با سلام و خسته نباشید فراواناین بخشی رو که تازه راه اندازی کردین خیلی عالیه فقط چرا در دسته بندی فیلم ها عنوان هواشناسی ذکر نشده است کسانی که موضوع دسته بندی اون ها هواشناسی هستشکدام دسته بندی رو انتخاب کنند؟! خیلی عالی میشه که عنوان هواشناسی هم درج شود با تشکر و سپاس فراوان
Avatarc
سلام. موضوعات سایت کلی می باشند و ما موضوعاتی که بیشترین اهمیت و کاربرد رو دارند اضافه کردیم برای موضوعات مدنظرتون که در لیست موضوعات نیست میتونید موضوع متفرقه رو انتخاب کنید.
Avatarc
1394-07-06 23:22:14

سلاممنظور از ویدئو های ارسال شده باید دارای تنوع موضوعی باشند چیه؟؟
Avatarc
سلام. کاملا واضحه موضوع و مضمون تمام ویدئو ها مربوط به موضوع خاصی نباشد.
دیده شده که برخی از کاربران فقط به یک موضوع مانند <سریال ...> می پردازند و آن را در پارت های جداگانه قرار میدهند و به ازای هر پارت یک ویدئو آپلود میکنند با توضیحات یکسان و... که نوعی تخلف در مسابقه محسوب میشه.
Avatarc
1394-07-07 10:13:00

سلام میخواستم بهتون بگم امتیازی که از من کم کردین به خاطر یکسان بودن توضیحات بود ولی الان میگین ( اگر فعالیت کاربر همراه با تخلف باشد ابتدا از طریق قسمت مسابقه ویدئویی که در پنل کاربر موجود است به وی تذکر داده می شود و در صورت عدم توجه امتیازات وی کسر شده و یا از مسابقه اخراج می شود. ) ولی به من تذکر ندادین و 1000 امتیاز از من کم کردین .. این فکر نکنم عادلانه باشه... با تشکر
Avatarc
سلام. توضیحاتی که شما قبلا اضافه میکردید برای ویدئوها اصلا با موضوع ویدئو مرتبط نبود و در واقع آدرس سایت و اسم سایت خودتون رو وارد می کردین به نظر شما این اسپم نیست ؟
قانونی هم که میگید (اگر فعالیت کاربر همراه با تخلف باشد ...) رو تازه اضافه کردیم یعنی برای ویدئوهایی که از این به بعد اضافه میشن و ربطی به ویدئوهای قبلی نداره..
در ضمن کاربران زیادی در مسابقه حضور دارند و ما نباید اجازه بدیم حق دیگران ضایع شود.

موفق باشید !
Avatarc
1394-07-07 10:13:54

سلامداداش من چون به فوتبال علاقه دارم، فقط کلیپ فوتبالی میزارمترو خدا این قانون رو عوض کنینآخه مگه چی میشه من فقط کلیپ فوتبالی بزنم؟
Avatarc
سلام. توی نظر قبلی هم که یکی از کاربران ارسال کرده بود عرض کردم که منظور ما عدم ارسال کلیپ هایی به صورت <سریال دردسرهای بزرگ پارت 1> , <سریال دردسرهای بزرگ پارت 2> و ... هستند. امکان اخطار به کاربران اضافه شده و اگر اخطاری از طرف ناظران مسابقه به شما ارسال بشه می تونید از قسمت مسابقه ویدئویی که در پنل هست این اخطار ها رو ببینید.
Avatarc
1394-07-07 14:38:43

قربان این قوانینی که زدین +6 مهر فقط مال ویدیو هایی هست که بعد 6 مهر اپلود میشه دیگه؟یعنی ویدیو هایی که قبلا اپلود شدن رو امتیازشون تاثیری نداره دیگه؟درسته؟
Avatarc
سلام. بله همینطور هست.
Avatarc
1394-07-07 19:58:23

سلام این یعنی چی( تعداد ویدئو های اضافه شده توسط شما در تاریخ امروز بیش از حد مجاز بوده و امکان افزودن ویدئو تا روز بعد وجود نخواهد داشت.) ... اگه محدود باشیم دیگه کسی نمیتونه از کسی جلو بزنه و امتیازش بیشتر بشه که .. یعنی باید شانس داشته باشی اون کسی که امتیازش ازت بیشتر هست چند روز فیلم نریزه تا بتونیم ازش جلو بزنیم .....
Avatarc
سلام. این محدودیت به مسابقه مربوط نمیشه و از ابتدای تاسیس سایت وجود داشته و در واقع در یک روز فقط 200 ویدئو میتونید اضافه کنید.
Avatarc
1394-07-10 23:43:30

سلام روزتون بخیر ! یه سوال داشتم اینکه این مسابقه بعد از اینکه این سه ماه تموم شد دوباره برگزار میشه؟ چون الان که فک نکنم بتونم برسم به رده های اول داداش خودم با زور رفته اون بالا من میخام تازه شروع کنم اگه جواب بدین که این مسابقه باز هم برگزار میشه یا نه ممنون میشم.تشکر
Avatarc
سلام. بله به احتمال زیاد مسابقه دور بعد در زمستان برگزار میشه.
Avatarc
1394-07-11 18:37:12

سلام میتونم یه اعتراضی بکنم؟!؟! یعنی هیچ فرقی بین کسایی که ویدیو میذارن مثلا در مورد زندگی شیرها در جنگل بعد میرن یه مطلب از اینترنت میگیرن که شیر در جنگل چگونه زندگی میکند و کسایی که وقت میذارن و خود ویدیو رو با جزئیات توضیح میدن نیست؟!؟! اینجوری که منم میتونم چند صد تا ویدیو بذارم با توضیح بدون صرف وقت برا دیدن!؟!از سایت خوبتونم ممنوونم امکانات سایتتون فوق العاده است من دارم از یه سایت دیگه کانالمو انتقال میدم اینجا خیلی مممنووووونم
Avatarc
سلام. ببینید ما بیشترین امتیاز رو برای توضیحات ویدئو گذاشتیم(تا 15 امتیاز) و هر کاربر هم در یک روز حداکثر میتونه 200 ویدئو اضافه کنه. بدلیل اینکه رقابت بین کاربران زیاده تعداد ویدئوهایی که قرار میدن زیاد هست. شما هم میتونید تلاشتون رو زیادتر کنید تا جزو 5 نفر اول بشید.
موفق باشید !
Avatarc
1394-07-13 07:16:10

سلام من ترجیح میدم با انصافم برنده بشم تا با تقلب از شما هم ممنونم هرچد که جوابتون قانع کننده نبود اما حداقلش اینه که جواب دادین لطف کردین
Avatarc
1396-03-11 14:40:02

سلام چرا بنرهای حمایتی غیر فعال شده؟ما از طرح حمایتی فقط بنرها رو انتخاب کردیم که اونم غیر فعال شده. لطفا اطلاع بدید
Avatarc
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر گرامی.

بنر شما از ما غیر فعال نشده است و در واقع امکان دارد که
شما تغیری در آدرس url یا تصویر بنر اعمال کرده باشید , در این حالت بنر مجددا به حالت معلق تغیر پیدا میکند و باید مجددا بررسی شود.

بنر شما مجددا فعال شد.
موفق باشید !

× برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید.