مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

تابستون پایه بخونم یا دوازدهم؟(قسمت سوم)

Virashidclinic
۲۲ تیر ۱۴۰۰
۵۲
بازدید
بچه‌هاا سلاممم????
تو این ویدیو بهتون گفتیم که تو تابستون بهتره پایه بخونین یا دوازدهم????
حتما دنبال کنین????????
قسمت ۳/۳

لینک پیج اینستاگرام
https://instagram.com/virashid_clinic?utm_medium=copy_link


شماره تماس دفتر
۰۲۱۸۶۰۸۶۲۹۶