مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

مزایا ثبت شرکت در ترکیه

پارس ترکان
۰۷ اسفند ۱۳۹۷
۱۷۳
بازدید
شرکت پارس ترکان
ثبت شرکت در ترکیه
آیا تا به حال درباره¬ به دست آوردن دوباره¬ سرمایه خود فکر کردید؟؟؟!!!!
( مفتخریم به ثبت بیش از ۱۰۰ شرکت در کشور ترکیه )
افرادیکه ثبت شرکت در ترکیه را انجام می دهند از مزایای زیادی برخوردار هستند که شما هم میتوانید با ثبت شرکت در ترکیه از این امکانات در ترکیه استفاده نمایی و باهزینه ی بسیار ناچیز شرکت را در ترکیه به ثبت برسانید.
1- امکان دریافت پاسپورت کشور ترکیه و سفر به ۹۰ کشور بزرگ دنیا بدون داشتن ویزا
2- امکان افتتاح حساب بانکی بصورت ارزی
3- کسانیکه تصمیم به ثبت شرکت در ترکیه دارند حتی بدون نیاز به شراکت و بکارگیری یک شهروند ترک نیز می توانند به تنهایی و برای خود اقدام به ثبت شرکت نمایند.
4- دریافت تسهیلات، وام، جهت گسترش فعالیت های تولید ، بازرگانی ، خدماتی و خرید مستغلات وسایل نقلیه و … با بهره بسیار پایین (۱ تا ۴ درصد (
5- قبل از اینکه شروع به فعالیت در ترکیه کنید و از همان ابتدا اجازه اقامت یکساله را دریافت می نمایید که در صورت راه اندازی کسب و کار و ادامه فعالیت در ترکیه این اقامت هرساله تمدید می شود و بعد از پنج سال منجر به اقامت دائم و پاسپورت ترکیه شود واقامت کاری ترکیه را دریافت نمائید .
6- در ترکیه لازم نیست دفتر کار به صورت جداگانه تهبه گردد و امکان تهیه home offce نیز وجود دارد.
7 –برای راه اندازی رستوران ، فستفود و یا کافی شاپ نیز باید شرکت در ترکیه به ثبت برسانید که فعالیت و شغلی با درآمد بالا و زودبازدهی میباشد که در این امر شرکت پارس ترکان کلیه کارهای مربوطه را تا زمان افتتاحیه انجام خواهد داد.
و هزاران مزیت دیگر که میتونید با ثبت شرکت در ترکیه از آن ها برخوردارشوید.
متقاضیان میتوانند جهت دریافت خدمات یاد شده ( ثبت شرکت در ترکیه ، افتتاح حساب بانکی در ترکیه و اخذ انواع اقامت ) با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند.
02147626002
02166627955
02166627919
09126993290
http://parstorkan.com/
#اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_در_ترکیه #احداث_رستوران_در_ترکیه #احداث_فستفود_در_ترکیه #احداث_کافی_شاپ_در_ترکیه #اقامت_کاری_در_ترکیه #اجازه_کار_در_ترکیه #اقامت_کاری_ترکیه #ثبت_شرکت_در_ترکیه #شرایط_ثبت_شرکت_در_ترکیه #هزینه_های_ثبت_شرکت_در_ترکیه #ثبت_شرکت_ترکیه #افتتاح_رستوران_در_ترکیه #اقامت_دایم_ترکیه #اقامت_کاری_ترکیه #شرایط_اجازه_کار_در_ترکیه #اقامت_از_طریق_ثبت_شرکت_در_ترکیه #مزایای_ثبت_شرکت_در_ترکیه #پاسپورت_ترکیه #اقامت_دایم_ترکیه #اخذ_پاسپورت_ترکیه