مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

پلاک ‌های بلا استفاده تا یکسال در مالکیت افراد خواهد بود

میلاد
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
۱۱۰
بازدید
پلیس: پلاک‌های بلااستفاده تا یکسال در مالکیت افراد خواهد بود