مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

از اطاق عمل که اومدم بیرون هیچ دردی نداشتم

iranorthoped
۱۸ تیر ۱۳۹۷
۳۱۲
بازدید
با مشکل دررفتگی لگن در ابتدای تولد مواجه بودم. این مشکل رو از ابتدا داشتم. قبل از عمل برام وایسادن سخت بود. نشستن سخت بود. خوابیدن سخت بود. راه رفتن که اصلا فاجعه بود. مسکن هیچ دردی از من رو درمان نمیکرد. چندین دکتر رفتم گفتن آرتروزه کاریش نمیشه کرد. بعضی دکترا میگفتن باید عملش کنی ولی عملش سخته
تجربیات بیماران دکتر مهرداد منصوری از نتایج تعویض مفصل لگن - مفصل مصنوعی ران