مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

اگه اعتراف به اشتباه برات سخته...

مهدی عرب زاده مدرس nlp
۲۳ آبان ۱۴۰۰
۷
بازدید
برای بعضیامون اعتراف به اشتباه، یکی از سخت‌ترین کارای دنیاس

یعنی احساس می کنیم اگه به اشتباهمون اعتراف کنیم، انگار داریم جار میزنیم که:
????من ضعیفم
????من یه آدم شکست خورده ام
????هرکسی میتونه با این اعتراف، از من سوء استفاده کنه
????دیگه کسی اصلا رو من حساب نمیکنه
و..

ریشه این مساله معمولاً بر میگرده به باوری قوی که در دوران کودکی شکل گرفته و توی این پست براتون توضیح دادم.

????لطفاً این فیلم رو با دقت ببینین????

حتماً این پست رو سیو کنین و تو کامنت ها هم برام بنویسین از این درس میخواین چه زمانی و چطوری استفاده کنین؟

مرسی که در مسیر تقویت عزت نفس با من همراهی می کنین

وبسایت: https://Academicnlp.com
اینستاگرام: https://Instagram.com/mehdiarabzadeh_org
تلگرام: https://telegram.me/academic_nlp