دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

لینک دانلود

http://nicfile.com/product/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/


***************************************************************************************************************************************************

توضیحات فایل

توضیحات
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

شما کاربران گرامی میتوانید فایل نقشه اتوکد شهر رشت را با بهترین کیفیت از وب سایت نیک فایل تهیه نمایید.

لذا برای خرید و دانلود این فایل روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

دانلود نقشه اتوکد شهر رشت
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت



آشنایی با رشت
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

رَشْت ( آوا راهنما·اطلاعات) (به گیلکی: رٚشت) یکی از کلان‌شهرهای ایران مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. این کلانشهر همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان‌های حاشیهٔ دریای خزر و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرگیلک نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین محسوب می‌شود. رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است.

بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان رشت ۹۵۶٫۹۷۱ نفر است جمعیت شناور ثابت روزانهٔ شهر رشت به‌عنوان مادرشهر استان گیلان بالغ بر ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ نفر است.جمعیت این شهر در تعطیلات و ماه‌های گردگشری سال بالغ بر دوملیون نفراست.رشت فشرده‌ترین شهر ایران به لحاظ نسبت جمعیت به وسعت است و ازلحاظ نسبت جمعیت در روز و شب نیز رتبه نخست کشور را دارد.

دانلود نقشه اتوکد شهر رشت
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

بررسی شهر رشت
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

در شهر رشت لهجه‌های گوناگون از گویش بیه‌پس زبان گیلکی توسط مردم تکلم می‌شود.

آب و هوای رشت ازجمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت دارای رتبهٔ اول میزان بارش مراکز استان‌های ایران و به شهر باران شهره است.

رشت بیش از ۴٬۵ قرن پیش مرکز گیلان شد و در گذشته، مرکز استان یکم ایران بوده‌است. همچنین این شهر نقشی کلیدی در بزنگاه‌های تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه،جنبش جنگل و انقلاب ۱۳۵۷ ایران داشت و با توجه به فرهنگ مردم آن و قرار گرفتن در جاده راه ابریشم از دیرباز به عنوان دروازه اروپا همواره به عنوان دروازه تمدن مدرن از آن یاد می‌شود. و دارای پیشینه‌ای درخشان عرصه مبادلات خارجی بوده‌است.

این شهر در سال ۲۰۱۵ به شبکه شهرهای خلاق جهان به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی زیر نظر یونسکو پیوست. براساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می‌کند. رشت تنها شهر ایران به همراه ۱۸ شهر دیگر جهان است که در زمینه خوراک‌شناسی در یونسکو ثبت شد.

دانلود نقشه اتوکد شهر رشت
دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

دانلود نقشه اتوکد شهر رشت
شرح مختصر:

نقشه اتوکدی شهر رشت را به صورت کامل و قابل ویرایش را می توانید از سایت نیک فایل تهیه کنید.

خریداران این محصول از فایل های زیر دیدن کرده اند :

دانلود نقشه اتوکد شهر رشت

نقشه اتوکد شهر کرج
نقشه کامل اتوکد مناطق تهران
نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
نقشه اتوکد طرح تفصیلی استان قزوین
نقشه اتوکد شهر یزد با جزئیات کامل
پشتیبانی وب سایت نیک فایل
پشتیبانی وب سایت نیک فایل



نکات مهم :

۱ – دوستان عزیز پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده می شود وهمچنین یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال می گردد.

۲– تمام محصولات فروشگاه نیک فایل (( همکاری در فروش فایل )) به صورت فایل دانلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ این محصول، همان لحظه قادر به دریافت محصول خواهید بود. این فرایند کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام میپذیرد.

۳– جهت پرداخت مبلغ این محصول شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی،مبلغ محصول را پرداخت نمایید.