شرایط تحصیل در هلند

شرایط تحصیل در هلند در مدارس این کشور برای مقاطع ابتدایی و متوسطه امکان پذیر است. محتوا و ساختار برنامه درسی شما ممکن است با آنچه در برنامه درسی شما وجود دارد متفاوت باشد. مدارس پیش دبستانی و ابتدایی از سن 6 سالگی در این کشور آغاز می شود و به مدت 6 سال ادامه خواهد داشت. پس از این سطح دانش آموزان باید وارد مقطع دبیرستان شوند. دانش آموزان می توانند وارد مدارس فنی حرفه ای شوند که می تواند 4 سال طول بکشد. سایر دانش آموزان باید 5 سال تحصیلات دبیرستانی را بگذرانند تا دیپلم خود را از این کشور بگیرند. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان باید یک سال تحصیلات مقدماتی کالج را بگذرانند تا واجد شرایط ورود به کالج باشند. اگرچه زبان انگلیسی در هلند به خوبی صحبت می شود، دانش آموزان باید تسلط کامل به زبان هلندی برای مدارس در هلند داشته باشند.

در هلند، برخی مدارس خصوصی وجود دارند که به زبان انگلیسی هستند و برای دانش آموزان حدود 16000 تا 18000 یورو هزینه دارند. علاوه بر این، دانش آموزان به معلمانی نیاز دارند که باید با آنها به هلند بیایند.علاوه بر سطح آموزشی و برنامه های آموزشی و تفریحی فوق برنامه، منشور اخلاقی از نکات مهمی است که در مدارس هلند رعایت می شود. همه مردم از نظر طبقه، ثروت، موقعیت، جنسیت و نژاد ارزش انسانی یکسانی خواهند داشت.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید:
https://malekpourmie.net/%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF/