معرفی هواوی میت S

در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 که از ۱۱ شهریور در برلین آغاز شده، هوآوی جدیدترین گوشی سطح بالای خود را با نام میت S رونمایی کرد.
گوشی اندرویدی جدید هواوی Mate S دارای یک نمایشگر امولد ۵.۵ اینچی است. بدنه این گوشی تمام فلزی بوده و قاب پشتی آن منحنی است. اما مهم ترین ویژگی این گوشی نحوه تعامل آن با کاربر است. هواوی پرچمدار جدید خود را به اسکنر اثر انگشت و فناوری Knuckle Sense مجهز کرده است. فناوری Knuckle Sense که اولین بار در گوشی P8 معرفی شد، به کاربران امکان می دهد تا صفحه نمایش گوشی را با بند انگشتان خود کنترل کنند.
از دیگر مشخصات این گوشی میتوان به دوربین پشتی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی و حافظه‌ی رم سه گیگابایتی اشاره کرد.توان پردازشی این محصول kdc از طریق چیپ‌ست Kirin 935 تامین می‌شود.

همچنین به‌گفته‌ی هوآوی امکان پیش‌‌سفارش این فبلت از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در اروپای غربی فراهم می‌شود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این محصول با قیمت ۸۶۷ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۹۳۲ دلار در بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌ نسخه‌ی اصلی این گوشی که قابلیت پشتیبانی از فناوری فورس‌تاچ را دارد، اعلام نشده است.