تریلر سینمایی جدید بسته الحاقی Destiny The Taken King

درحالی که تنها چند روز به انتشار نسخه دیجیتالی بسته الحاقی مورد انتظار Destiny: The Taken King زمان باقی مانده، Activision تریلر سینمایی جدیدی را از آن منتشر کرده است تا صبر طرفداران لبریز شود!
حضور عده‌ای از یاران قدیمی و شخصیت های کلیدی داستان اصلی Destiny در این گسترش‌دهنده جدید و صدالبته ظهور دشمنان مهیب و جدید که در صدر آن ها Oryx حکم فرمایی می‌کند در آخرین تریلر Destiny: The Taken King قابل مشاهده است. Activision مانور فراوانی بر روی این بسته الحاقی داده است و در آن شاهد افزوده شدن تجهیزات، ماموریت ها و اسلحه های جدید به بازی و همچنین اعمال سیستم سطح‌بندی پیشرفته‌تر خواهیم بود

این بسته الحاقی، هفته قبل به صورت فیزیکی عرضه شد و برای خرید دیجیتالی آن نیز، باید $۳۹٫۹۹ در حساب PSN یا Xbox Live خود موجودی داشته باشید. Destiny: The Taken King در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۴ شهریور) برای پلتفرم های PlayStaion 4/PlayStation 3/Xbox One/Xbox 360 در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین از طریق هر دو نسخه Legendary و Collector’s Editions بازی نیز، بسته الحاقی The Taken King قبل از انتشار رسمی، قابل پیش خرید است.