لینک دانلود قسمت پنجم (5) سریال ممنوعه +16

زمان پخش قسمت 5 سریال ممنوعه دوشنبه 28 آبان

لینک دانلود قسمت پنجم سریال ممنوعه

خلاصه داستان سریال ممنوعه
ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی و … .

کارگردانی سریال پرچهره «ممنوعه» بر عهده امیر پورکیان و تهیه کننده آن على اکبر نجفى است.

پورکیان جوان و اهل شهر اهواز است و پیش تر تهیه کنندگی دو فیلم خنده های آتوسا و دریا و ماهی پرنده را به عهده داشته است که این دومی در حال حاضر در گروه هنر و تجربه در معرض دید علاقه مندان است.

فیلمبرداری سریال ممنوعه بعد از اتمام فیلمبرداری بخش بیمارستانی در تهران، در شمال ایران ادامه دارد.

قسمت اول سریال ممنوعه داستان تعدادی دوست است که با هم راهی شمال می شوند در این سفر بِرکه با بازی «الهه حصاری» و سامی با بازی «میلاد کی مرام» به یکدیگر علاقمند می شوند اما طولی نمی کشد که سامی متوجه می شود بِرکه…

در قسمت دوم سریال ممنوعه پس از دعوای شدیدی که بین برکه و سامی اتفاق می افتد برکه راهی جاده می شود اما در جاده تصادف می کند این در حالیست که هیچ کس از حادثه ای که برای او رخ داده است خبر ندارد.

در قسمت سوم سریال ممنوعه بین رها و خسرو دعوای شدیدی رخ می دهد و خسرو با عصبانیت از خانه بیرون می رود او با زنی به نام پروانه با بازی «نیکی کریمی» در ارتباط است. از طرفی یحیی با بازی «آتیلا پسیانی» متوجه رابطه برکه و سامی شده است که…

در قسمت چهارم سریال ممنوعه، پس از اینکه یحیی پدر برکه متوجه رابطه او با سامی می‌شود به سراغ سامی می‌رود و این در حالیست که برکه از طرف شخص ناشناسی مرتب تهدید می‌شود از طرفی پروانه با بازی «نیکی کریمی»از خسرو می خواهد که هرچه زودتر تلکلیف رابطه خودش با او را مشخص کند.