همه چیز درباره ی سینا مهراد در سریال اقازاده

بیوگرافی کامل سینا سهیلی (مهراد )

نام اصلی :سینا سهیلی
متولد :12 آذر 1370 تهران
محل زندگی : تهران
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
پیشه :بازیگر
والدین :سعید سهیلی
خواهر : صبا و سارا سهیلی
برادر :ساعد سهیلی
سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شد.
زندگی خانوادگی سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .
ازدواج سینا مهرداد
سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .
نحوه بازیگر شدن
سینا مهراد در خانواده ای هنری متولد شده بنابراین از کودکی با هنرعجین بوده است و از همان دوره با حرفه بازیگری بزرگ شده است و در کنار پدر و برادرش بازیگری را آموخته است .
کودکی سینا سهیلی (مهراد)

سینا مهراد از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است.سینا مهراد همچنین در شب برهنه ساخته پدرش نیز به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم همبازی شادمهر عقیلی بوده است.
از تحصیل تا تئاتر
سینا مهراد پس از بازی کردن در فیلم هایی در کودکی یک دوره چهار پنج ساله مشغول تحصیل بود و کار بازیگری را انجام نمی داد. سرانجام ازسن 19 سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کرد و علاوه بر بازیگری ، دستیار کارگردان نیز بوده است.