مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها با تزریق سم و اسید! + فیلم‌ دلخراش

۸۳
بازدید
بار‌ها شاهد انتشار اخباری درباره کشتن سگ‌های بدون صاحب به فجیع‌ترین شکل ممکن در شهر‌های مختلف کشور بودیم، اما اینبار نوبت به شهرداری تهران رسیده است تا با ضعف نظارت خود برپیمانکار صحنه‌هایی تلخ و جانگداز از مرگ سگ‌ها را رقم زند تصاویری که انسانیت و شرافت آدمی را زیرسوال می‌برد. گزارش کامل را در لینک https://www.rouydad24.ir/fa/news/185472/ بخوانید.