مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

ماجرای شکایت بیرانوند از پرسپولیس به فیفا

۱۲
بازدید
علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.
رویداد۲۴ دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالباتش از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان شکایت کرد. اخبار بیشتر را از سایت https://www.rouydad24.com دنبال کنید.