مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست
لحظه نفسگیر اعزام ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بینالمللی
فضاپیمای «دراگن» متعلق به شرکت خصوصی «اسپیس ایکس» از مرکز فضایی «کندی» ایالت فلوریدا را ترک کرد و سه فضانورد ناسا و یک فضانورد ژاپنی را از آمریکا به ایستگاه فضایی بین المللی برد.