مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

چگونه می توانیم خونسرد باشیم؟

Avije
۲۴ مرداد ۱۴۰۳
۹
بازدید
اگر شما نیز جزء افراد بی طاقت، بی حوصله و عجول هستید، باید به دنبال تمرین خونسردی باشید. خونسرد بودن را یاد بگیرید تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید. هنگامیکه احساس می کنید تصمیم عجولانه می گیرید و یا بی حوصله شده اید، نفس عمیق بکش و تا سه بشمار.

اگر می خواهید شما نیز جزء افراد خونسرد و صبور به شمار بیایید اما نمی توانید احساسات فیزیکی و عاطفی خود را هنگام مشکلات کنترل کنید، می توانید از مشاوره آنلاین آویژه برای یادگیری صبور بودن کمک بگیرید.

چگونه خونسرد و بی تفاوت باشیم؟ آیا خونسرد بودن کار سختی است؟ خونسرد و بیخیال بودن به این معنا نیست که مشکلات خود را نادیده بگیریم. بلکه بتوانیم واکنش ها و احساسات مان را در شرایط استرس زا مدیریت کنیم و از زندگی خود لذت ببریم. مسلما صبور بودن برای ما انسان ها که موجوداتی عجول هستیم و می خواهیم تمام کارها را در همان لحظه اول تمام کنیم و بهترین نتیجه را نیز داشته باشد، کمی دشوار است. ریلکس بودن می تواند به شما کمک کند تا یک زندگی ایده آل و عالی داشته باشید. پس اگر می خواهید یک زندگی موفق و روابط عالی داشته باشید، تمرین خونسردی و آرام بودن را فراموش نکنید. چطور ص2بور باشیم؟ راهکارهای طلایی برای خونسرد بودن وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها و تکرار و تمرین به یک آدم صبور تبدیل شوید.

مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه به دلیل اهمیت بالای صبوری و خونسردی به مطالعه و پژوهش در رابطه با بیخیال بودن و راه های حفظ صبوری و ... پرداخته اند. آیا شما می دانید چگونه بیخیال باشیم؟ اگر هنوز نمی دانید چگونه انسان خونسردی باشید، نگران نباشید. مطالعه مقاله زیر به شما کمک می کند تا بتوانید خونسرد بودن را به زندگی خود دعوت کنید. مقاله مشاوران آویژه را مطالعه کنید تا فردی صبور و موفق شوید.

خونسرد بودن یعنی چه؟

خونسرد بودن و صبور بودن یعنی داشتن توانایی بالا برای تحمل مشکلات، پیش آمدها و آنچه که شما را آزار می دهد. یا مقابله با مشکلات و سختی ها بدون ناامید شدن. چگونه خونسرد و بی تفاوت باشیم؟ این به این معنا است که شما می توانید آرام بمانید، حتی هنگامیکه که با بزرگترین مشکلات و یا اتفاقات ناگوار روبه رو می شوید. البته باید گفت که همه افراد بی حوصلگی، ناامیدی و استرس و اضطراب و ... را در زندگی خود تجربه می کنند. حتی افراد صبور نیز گاهی ممکن است زیر بار مشکلات زیاد آرامش خود را از دست داده و صبوری را کنار بگذارند. اما مهم این است که انسان خونسرد در اکثر مواقع با امید و آرامش به راهش ادامه می دهد.

صبور بودن چه مزایایی دارد؟ چرا باید خونسرد باشیم؟

صبوری می تواند راز خوشبختی و زندگی موفق باشد. با این وجود تعداد کمی از ما صبور بودن را تمرین کرده ایم. متاسفانه امروزه جهان به یک جهان آنی تبدیل شده است و ما عادت کرده ایم هر آنچه را که می خواهیم در مدت زمان کمی بدست آوریم. این باعث شده است که نتوانیم تمرین خونسردی کنیم و...

مرکز مشاوره روانشناسی آویژه

https://www.imna.ir/news/778507/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85-9-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%A8%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%AE%D9%88%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86

#خونسردبودن #مشاوره_روانشناسی_آویژه #مشاوره_زناشویی #مشاوره_کودک #مشاوره_خانواده #افسردگی #وسواس #تربیت_کودک #مشاوره_نوجوان #مشاوره_ازدواج #رابطه_عاطفی