مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

نماینده چابهار: این آب را به رئیس‌جمهور بدهید بخورد!

۶
بازدید
نماینده مردم چابهار در مجلس که با خود آب آشامیدنی آلوده مردم منطقه‌اش را به جلسه با وزیر نیرو آورده بود، درخواست کرد رئیس‌جمهور و اعضای کابینه از این آب بخورند!