مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

کمد اداری ، فایلینگ و کمد بایگانی ام دی اف

مبلمان اداری بنکو
۱۵ اسفند ۱۳۹۶
۲۷۵
بازدید
کمد اداری یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر سازمان هنگام تجهیز مبلمان اداری آن سازمان است. در تمامی محیط‌های کاری سالانه هزاران سند و مدرک تولید می‌شود که از قضا برای مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است. آنچه یک سازمان بدان نیازمند است محل امنی است جهت نگهداری از این اسناد . ما، در بنکو با طراحی و تولید کمد اداری که به نام های کمد بایگانی و فایل اداری و نامیده می‌شود، این نیاز را برآورده کرده و در نگهداری اسناد و مدارک، به مشتریان خود کمک خواهیم کرد.
کمد بایگانی بنکو در انواع رنگ و شکل تولید می‌شود تا پاسخگوی هر نو ع سلیقه ای باشد. چنانچه تنوع عظیمی از انواع کمد اداری درب دار ، کمد اداری بدون درب ، کمد اداری با درب MDF ، فایلینگ ، کمد بایگانی با درب شیشه ای و ... را پیش روی مشتری قرار می‌دهد. اما حتی اگر فردی به دنبال کمد اداری خاص و متفاوتی باشد، بنکو کمد بایگانی مورد نظر را به صورت سفارشی و طبق نظر و سلیقه مشتری تولید خواهد کرد.
امکان تولید کمد اداری بنکو در دو نوع ثابت و متحرک ( چرخدار )، و همچنین امکان نصب کمد بایگانی به روی دیوار وجود دارد، چرا که مشتری باید بتواند برحسب نیاز و فضایی که در اختیار دارد دست به انتخاب بزند.
در فایل اداری بنکو قابلیت استفاده از ریل ساچمه ای یا ریل سفید ، قابلیت استفاده از شیشه ساده یا سندبلاست ، قابلیت استفاده از قفل مرکزی، و قابلیت استفاده از درب ریلی و لولای آرام بند برای کمدهای درب دار وجود دارد.
ضمناً در ساخت فایل اداری اتصالات الیت و فیتینگ به کار رفته، به همین دلیل قابلیت مونتاژ و دمونتاژ در کمد اداری وجود دارد.