اولین تریلر رسمی از عنوان Resident Evil: Revelations 2 منتشر شد

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، همانطور که اطلاع دارید کپکام چندی پیش به طور رسمی جدیدترین نسخه از سری Resident Evil را با نام کامل Resident Evil: Revelations 2 معرفی کرد حال به تازکی اولین تریلر و تصاویر از این بازی منتشر شده است که جو بازی و شخصیت های این عنوان را به خوبی معرفی می کند.

بازی Resident Evil: Revelations 2 قرار است همان سبک چند قسمتی (episodic) عنوان اصلی را دنبال کند. اما اینبار یک فرق اساسی وجود دارد و آن هم این است که بازی اصلی، هفته به هفته در قسمت های مختلف و به صورت سریالی منتشر خواهد شد که طبق توضیحات ارائه شده، داستان بسیار درگیر کننده و صحنه های واقعا حراس برانگیزی را به ارمغان خواهد آورد و گویی به ریشه های خود بازگشته است.یت اصلی این عنوان Claire Redfield و Moira Burton دختر Barry Burton می باشند آنها طی حمله یک گروه ناشناس به Terra Save سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند بی هوش شده و پس از بیداری خود را در یک جزیره می یابند.حال Moira و Claire با دشمنانی به نام Afflicted مواجه هستند و باید سعی کنند که از اینجا فرار کنند.

Resident Evil: Revelations 2 با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرم فریم ۶۰ بر روی کنسول های نسل فعلی و PC اجرا خواهد شد و اوایل سال ۲۰۱۵ برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می شود