تریلر E3 بازى Wattam را از اینجا تماشا کنید

گل هایى که می رقصند، درخت کارى، جشن و بوم! تریلر E3 بازى Wattam را به این صورت می توان توصیف کرد. با نزدیک شدن به یکی از بزرگترین(اگر بزرگترین آن ها نباشد) کنفرانس هاى صنعت گیم، ناشرها و سازندگان تریلر، عکس و مطالب جدیدى از بازى هاى خود منتشر می کنند تا طرفداران و کاربران به نمایش آن ها رغبت پیدا کنند. تریلرهاى پیش از E3 نیز یکى از هایپیجات(!) در این زمینه حساب می شوند. البته این بار با تبلیغ یک بازی ترسناک و یا دنیایى آخرالزمانى روبرو نیستیم، بلکه این بار زمان، زمان هایپ Wattam، یک بازى جذاب و بامزه، می باشد. در ادامه با تریلر E3 بازى Wattam با ما همراه باشید.

تریلر E3 بازى Wattam، عنوان انحصارى کنسول PS4 از Keita Takahashi، خالق Katamari Damacy، منتشر شده است و می توانید تمامی جذابیتى که این بازی قصد تسخیر قلب ما با آن را دارد را در آن مشاهده کنید.

این عنوان در Sony’s PlayStation Experience سال پیش معرفی شد و در دست ساخت در استودیوى Funomena می باشد. این استودیو توسط Robin Hunicke و Martin Middleton، مدیران پیشین thatgamecompany، پایه گذاری شده است.

Wattam به مدت دو سال در مرحله ى ساخت به سر برده و برای انتشار در سال ٢٠١۶ برنامه ریزی شده است. این عنوان همینطور برای افرادی که به E3 سفر می کنند نیز برای بازی کردن در دسترس می باشد.