با تریلری جدید و تماشایی از Rise of the Tomb Raider همراه شوید

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، Rise of the Tomb Raider عنوانی انحصاری و پر حاشیه شرکت مایکروسافت که ابتدا در جریان نمایشگاه Gamescom به عنوان انحصار Xbox One و سپس بعد از مدتی هم به عنوان انحصاری زمانی به طور رسمی معرفی شد. حال اخیرا کمپانی بزرگ Square Enix اخیرا تریلری سینماتیک و تماشایی از این عنوان منتشر کرده است که در ادامه برای شما عزیزان با دو کیفیت متفاوت برای مشاهده و دانلود آماده شده است.

همچنین به همراه این تریلر شرکت سازنده از باکس آرت کنسول XBOX ONE این بازی نیز رسما رونمایی کرده است که برای طرفدارن و بازیبازان سوال پیش آماده آیا خبری دیگر از نسخه Xbox 360 نخواهد شد؟ در حالیکه قبلا ذکر شده است که نسخه X360 توسط استودیوی دیگر در حال ساخت و توسعه میباشد و ممکن است هم اکنون آمادگی رونمایی از این نسخه را نداشته باشند. به طور کلی باید منتظر اطلاعات جدیدی در این مورد از سوی سازندگان بود. در قسمت پایین تریلر میتوانید باکس آرت این عنوان را مشاهده نمایید.

عنوان Rise of the Tomb Raider در تعطیلات سال جاری به صورت انحصاری بر روی پلتفرم های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. شایان به ذکر است که طبق گفته سازندگان این بازی یک انحصاری زمانی خواهد بود و احتمال اینکه بر روی PS4 ،PS3 و PC هم منتشر شود، بسیار است.خبرگزاری سینما باکس