مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

افشین پیروانی: با تمام وجود به فینال می‌رویم تا با جام برگردیم

میلاد
۲۲ آذر ۱۳۹۹
۱۰۵
بازدید
پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس: ساعت 11 دیشب خبر لغو بازی با ذوب آهن را به ما اعلام کردند

تست دوم تیم ذوب آهن مثبت بود که می‌‌توانست برای ما مشکل‎ساز شود.
امروز یک بازی درون تیمی جدی را برگزار خواهیم کرد.
به هواداران قول می‌دهم با تمام وجود به بازی فینال می‌رویم تا با جام برگردیم.
به غیر از آل‌کثیر که در حقش جفا شد، با کلیه نفرات به قطر می‌رویم.