مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست
گسترش کرونا، دلیل افزایش مصرف گاز خانگی در تابستان گذشته
مدیرعامل شرکت ملی گاز با حضور در شبکه خبر گفت: فراگیری کرونا باعث افزایش مصرف گاز خانگی در تابستان گذشته شد.
مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست