مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

گسترش کرونا، دلیل افزایش مصرف گاز خانگی در تابستان گذشته

میلاد
۰۷ آبان ۱۳۹۹
۱۳۳
بازدید
مدیرعامل شرکت ملی گاز با حضور در شبکه خبر گفت: فراگیری کرونا باعث افزایش مصرف گاز خانگی در تابستان گذشته شد.