مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

قاتلی که نیویورک را لرزاند The Killer That Stalked New York (1950) زبان اصلی فیلم‌هایی که موضوع آنها مرتبط با شیوع یک ویروس یا گسترش یک بیماری از جمله آنفولانزا،

فیلم نایاب sekoens01@
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
۲۵
بازدید
The Killer That Stalked New York (1950)

محصول:ایالات متحده

زبان:انگلیسی

زمان:1 ساعت و 19 دقیقه

سال انتشار:1950

سبک:درام هیجان انگیز

کارگردان:Earl McEvoy

بازیگران:Evelyn KeyesCharles KorvinWilliam BishopDorothy Malone

داستان :در نیویورک، شیلا بننت و همسرش تلاش می‌کنند تا جواهراتی که از کوبا قاچاق کرده‌اند را بفروشند اما پلیس به دنبال آن‌ها است
 سفر به کوبا ، به ایستگاه پنسیلوانیا در شهر نیویورک ، شیلا بنت ( ایولین کیز ) که به ارزش 50 هزار دلار الماس به این کشور قاچاق می کند ، متوجه می شود که توسط مقامات دنبال می شود. او الماسها را به جای حمل آنها به همسرش ، مت كران ( چارلز كوروین ) از طریق پست الکترونیکی پست می كند و سپس سعی می كند تا نماینده خزانه داری را كه به دنبال او است تكان دهد.

شیلا که احساس بیماری می کند ، تقریباً در خیابان بیهوش می شود ، بنابراین یک پلیس او را به یک درمانگاه محلی می برد. در آنجا ، او با یک دختر کوچک روبرو می شود و ناخواسته او را آلوده می کند. شیلا به اشتباه سرماخوردگی تشخیص داده می شود و او خانه را ترک می کند و برمی گردد. پس از بستری شدن دختر در بیمارستان ، مشخص شد که وی آبله دارد.

در همین حال ، مت با خواهرش فرانسی ( لولا آلبرایت ) شیلا را فریب داده است و پس از آنکه الماس از طریق نامه الکترونیکی می رسد ، سعی می کند بدون هیچ یک از آنها پرواز کند. متأسفانه برای او ، حصار نمی تواند الماس ها را بخاطر گرم بودن آنها بخرد. مت باید ده روز منتظر پول نقد بماند ، بنابراین نمی تواند نیویورک را ترک کند. شیلا با فرانسی روبرو می شود که پس از آن به دلیل خیانت مت به هر دو ، خود را می کشد. این دلیل شیلا را برای انتقام گرفتن از او بیشتر می کند.