مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

زالی: از مساجد تهران به عنوان کانون‌ های قرارگاهی استفاده می‌‌کنیم

میلاد
۰۴ آبان ۱۳۹۹
۹۳
بازدید
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت:در جلسه امروز قرار شد از مساجد و امکانات آن‌ها به عنوان کانون ساماندهی و انجام بهینه خدمات جهادگونه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده شود.