مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

بیمه مسئولیت آسیا

بیمه آسیا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
۶۱۷
بازدید
قانون، هر شخصی را که در نتیجه فعالیت روزمره خود باعث ایجاد خسارت به اشخاص دیگر شود ، مسئول جبران آن می داند. شرکت های بیمه برخی از این مسئولیت ها را تحت پوشش بیمه قرار می دهند.

بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان
۱- این بیمه نامه ، مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان را در قبال بیمارانی که به علت خطا ، غفلت و یا کوتاهی پزشکان و پیراپزشکان در انجام امور پزشکی دچار صدمه های جسمانی یا روانی گردیده و یا فوت شوند ، تحت پوشش قرار می دهد .
۲- حق بیمه این بیمه نامه با توجه به نوع تخصص پزشک و عنوان شغلی پیراپزشک تعیین می شود .
۳- در صورت عدم خسارت به بیمــه گذار این بیمه نامه ها تخفیف عدم خسارت تعلق می گیرد .
۴- در صورتی که این بیمه به صورت گروهی صادر گردد ، با توجه به تعداد بیمه گذاران ، حق بیمه مشمول تخفیف گروهی می شود .
بیمه مسئولیت کارفرمایان درمقابل کارکنان واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی
۱- این بیمه نامه ، مسئولیت مدنی کارفرمایان را در مقابل خسارت های جانی وارد به کارکنان تحت امر آنها پوشش می دهد .
۲- مدیران کارگاه ها ، کارخانه ها و شرکت های خدماتی می توانند مسئولیت خود را در مقابل کارکنان به صورت با نام یا بدون نام تحت پوشش قرار دهند . در صورتی که نام کارکنان در زمان صدور بیمه نامه ارائه شود ، حق بیمه به میزان ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت .
۳- حداکثر تعهد بیمه گر برای هر نفر در هر حادثه برای خسارت های جـــانی فقط فوت و نقص عضو دائم اعم از کلی و جزئی ، معادل دیه یک مرد مسلمان خواهد بود .
۴- حداکثر تعهد بیمه گر برای هزینه های پزشکی ناشی از حادثه برای هر نفر در هر حادثه می تواند تا معادل ۱۰% مبلغ دیه انتخابی موضوع بند ۳ باشد .
۵- در صورت عدم خسارت ، بیمه گذار می تواند از تخفیف سالیانه حق بیمه بهره مند شود.
بیمه مسئولیت دارندگان و سرویس کاران آسانسورها ( دارندگان و نگهدارندگان )
۱- شرکت های نصب و نگهداری کننده آسانسور و یا هیئت مدیره ساختمان ها می توانند مسئولیت خود را در مقابل خسارت های جانی وارده به استفاده کنندگان آسانسورها را بیمه نمایند .
۲- حداکثر تعهد بیمه گر برای هر نفر در هر حادثه برای خسارت های جانی فقط فوت و نقص عضو دائم ، اعم از کلی و جزئی معادل دیه یک مرد مسلمان خواهد بود.