مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

قسمت فوق العاده غمگین ازسریال ماه دراغوش خورشید.

atefeh
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
۸۹۵
بازدید
.تورو خدا گریه امپراطورو ببین اگه گریه ات نگرفت هر چی دوست داری بم بگو...من که هر وقت این تیکه رو میبینم امکان نداره گریه ام نگیره...واقعا بازی کیم سوهیون بی نظیره.... امیدوارم ازش لذت ببرید....