مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

اولین تریلر رسمی از عنوان Resident Evil: Revelations 2 منتشر شد

انواع فیلم ها
۲۴ مهر ۱۳۹۴
۳۷۵
بازدید
بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، همانطور که اطلاع دارید کپکام چندی پیش به طور رسمی جدیدترین نسخه از سری Resident Evil را با نام کامل Resident Evil: Revelations 2 معرفی کرد حال به تازکی اولین تریلر و تصاویر از این بازی منتشر شده است که جو بازی و شخصیت های این عنوان را به خوبی معرفی می کند.

بازی Resident Evil: Revelations 2 قرار است همان سبک چند قسمتی (episodic) عنوان اصلی را دنبال کند. اما اینبار یک فرق اساسی وجود دارد و آن هم این است که بازی اصلی، هفته به هفته در قسمت های مختلف و به صورت سریالی منتشر خواهد شد که طبق توضیحات ارائه شده، داستان بسیار درگیر کننده و صحنه های واقعا حراس برانگیزی را به ارمغان خواهد آورد و گویی به ریشه های خود بازگشته است.یت اصلی این عنوان Claire Redfield و Moira Burton دختر Barry Burton می باشند آنها طی حمله یک گروه ناشناس به Terra Save سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند بی هوش شده و پس از بیداری خود را در یک جزیره می یابند.حال Moira و Claire با دشمنانی به نام Afflicted مواجه هستند و باید سعی کنند که از اینجا فرار کنند.

Resident Evil: Revelations 2 با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرم فریم ۶۰ بر روی کنسول های نسل فعلی و PC اجرا خواهد شد و اوایل سال ۲۰۱۵ برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می شود