مرورگر شما قادر به پخش این ویدیو نیست

اجرای بازی GT Racing ۲ برای ویندوزفون روی مانیتور کامپیوتر

عاشقان ویندوزفون
۰۷ دی ۱۳۹۳
۶۵۱
بازدید
سلام بر عاشقان ویندوزفون ، در پست قبلی آموزشی با عنوان کار با گوشی ویندوزفونی توسط کامپیوتر + نمایش گوشی روی نمایشگر برای شما نوشتم .. http://www.a-wp.ir/post/۱۱۳/ در این پست ویدئویی از اجرای بازی GT Racing ۲ روی مانیتور کامپیوتر ضبط کردم را تقدیم شما میکنم امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت ببرید.. http://www.a-wp.ir/post/۱۱۴/