اقامت کشورترکیه

آیا دوست دارید به ۹۰ کشور بزرگ دنیا بدون داشتن ویزا سفر وزندگی کنید ؟؟!!
اقامت ترکیه
اخذ اقامت ترکیه
بر خلاف سایر شرکت هایی که اقامت در کشور ترکیه را فقط بواسطه ی ثبت شرکت و خرید ملک در کشور ترکیه میگیرند ، شرکت پارس ترکان با کمترین هزینه ، اقامت یکساله ( وقابل تمدید بصورت نا محدود ) برای متقاضیان با هر ملیتی که هستند گرفته میشود که دیگر الزامی به سرمایه گذاری برای خرید ملک وثبت شرکت برای گرفتن اقامت کشور ترکیه نیست .
مدارک مورد نیاز:
۱- پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
۲- هشت قطعه عکس ۴*۳
۳- بیمه سلامت در کشور ترکیه :
این نوع بیمه مربوط به استفاده ازخدمات درمانی در کشور ترکیه است ( که هزینه های درمان را فوق العاده کم میکند ) و از ماه ۴ میلادی برای گرفتن اقامت این نوع بیمه الزامی است که براساس سن هزینه ی سالیانه بیمه مشخص میشود ( لازم به ذکر است احتیاجی به حضور به اداره ی بیمه و انجام مراحل اداری و …. نیست و همه ی این کارها از سمت شرکت پارس ترکان انجام میشود و هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت . )
و همچنین شرکت پارس ترکان برای کلیه متقاضیان این نوع اقامت ، بصورت کاملا رایگان آپارتمان برای اجاره ( در هر منطقه و یا شهر کشور ترکیه با شرایط متقاضی ) پیدا خواهد کرد و نیز افتتاح حساب بانکی شخصی و بصورت ارزی بهمراه اخذ ویزا کارت / مستر کارت را هم انجام خواهد داد .
باورتان را بسازید
ساختن برای ماندن است
اقامت ترکیه
https://goo.gl/T1YbLz
اقامت ترکیه بدون ثبت شرکت و خرید ملک
https://goo.gl/bUqX2v
اخذ پاسپورت ترکیه
https://goo.gl/T1YbLz
ثبت شرکت در ترکیه
https://goo.gl/XgiYqb
اخذ اقامت کاری در ترکیه
https://goo.gl/T1YbLz
انواع شرکت در ترکیه
https://goo.gl/Ntkbw7
شرکت پارس ترکان
https://goo.gl/oSTbgw
کانال رسمی ایران و ترکیه
https://goo.gl/DDBf9V


#اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_در_ترکیه #انواع_اقامت_در_ترکیه #شرایط_اخذ_اقامت_ترکیه #شرایط_اقامت_ترکیه #اقامت_توریستی_در_ترکیه #اقامت_توریستی_ترکیه #اقامت_کاری_در_ترکیه #شرایط_ثبت_شرکت_در_ترکیه #انواع_شرکت_در_ترکیه #ثبت_شرکت_در_مناطق_آزاد_ترکیه #ثبت_صرافی_در_ترکیه #اقامت_دائم_ترکیه #اخذ_اقامت_ترکیه #ثبت_شرکت_در_ترکیه #اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_ترکیه #اخذ_اقامت_در_ترکیه #انواع_اقامت_در_ترکیه #شرایط_اخذ_اقامت_ترکیه #شرایط_اقامت_ترکیه #اقامت_توریستی_در_ترکیه #اقامت_توریستی_ترکیه #اقامت_کاری_در_ترکیه