پایان نامه رساله خانه کودک

پایان نامه رساله خانه کودک کیفیت این فایل بسیار خوب می باشد و شما دوستان عزیز تنها با چند کلیک بلافاصله پایان نامه رساله خانه کودک را دریافت کنید
لینک دانلود :
http://hdaneshjoo.ir/baby-house/

---------------------
هدف موضوع
لحظات دوران کودکی از شیرینترین و زیباترین خاطرات زندگی هر فرد به شمار می رود . به طوری که هر فرد بزرگسال در آرزوی تجربه مجدد آن می باشد . اساس شخصیت هر فرد در این دوران شکل می گیرد . فرآیند رشد در دوران کودکی تاثیر به سزایی در شخصیت آنان دارد . و این فرآیند در سال های اولیه زندگی متاثر عوامل بسیاری است که وظیفه ما و جامعه ایجاد موفقیتها و فضاهای مناسب جهت بهبود بخشیدن به این مهم است .
در این راستا به کارگیری ضوابط و احکام طراحی منطبق با شرایط جسمی و روانی کودک بسیار حائز اهمیت است .
در بحث خانه های کودک ، بیشتر شاهد خانه های قدیمی و بعضا از کار افتاده هستیم که البته با رنگ و لعاب نه چندان جذاب به اصطلاح تغییر کاربری داده اند . فضاهایی که کودکان حتی اگر به آرامی در آنها راه بروند به دیوار برخورد می کنند .در واقع هدف از این طرح ، ایجاد مکانی برای بچه هاست که در آن زندگی کنند ، با طراوت بخندند .
روابط دوستانه و اجتماعی شان را تقویت کنند و با امکانات موجود و آموزش های سرپرستان خلاقیت خود را شکوفا سازند تا شخصی مفید برای جامعه و زندگی فردی خود باشد.