سوتی های سحر قریشی در برنامه دید در شب

پنج شنبه (19 آذر 1394) قسمتی دیگر از برنامه ی دید در شب با حضور سحر قریشی منتشر شد. شاید ندانید که این برنامه، از لحاظ بازدید، هم اکنون در صدر (دید در شب) قرار دارد و برنامه ای که با حضور امیر تتلو، منتشر شد، رتبه ی دوم را در اختیار دارد. البته لایک های مربوط به برنامه ی امیر تتلو، تقریبا 5 برابر برنامه ی سحر قریشی بوده است!
با تمام حواشی که با حضور سحر قریشی رخ داد، حالا مشخص شد که هارد تاک رضا رشیدپور، خیلی هم ساده نیست. قطعا از این پس، هنرمندان محتاط تری را در این برنامه، شاهد خواهیم بود.

سحر قریشی که خیلی صریح به سئوالات رضا رشیدپور جواب داد، اعلام کرد که اکثر مخاطبینش در اینستاگرام، نوجوان هستند و بخاطر توهین هایی که در صفحه اش منتشر می شود، بسیار نگران و ناراحت است. البته اینها، داستان اصلیِ این مطلب نیست…
در بلبشوی هنریِ کشورمان، خیلی عجیب نیست که هنرمند محبوب وطن، ابتدایی ترین اطلاعات از نابغه های عرصه ی خودش را هم نداند؛ چه برسد به سواد دانشگاهی! به هر حال…
فکر نمیکنم کسی باشه که سر و صدای سوتی های سحر قریشی (لیدی گاگای ایران) در برنامه ی رشیدپور رو نشنیده یا ندیده باشه یا در موردش صحبت نکرده باشه؛ حالا ما این سوتی ها رو به شکلی طنز (فقط برای خنده) میکس کردیم که مطمئنیم لذت خواهید برد.