Call of Duty: Black Ops 3 بر روی پلی‌استیشن ۳ چگونه است؟

همانطور که مطلع هستید نسخه جدید سری بازی‌های Call of Duty که با نام Black Ops 3 شناخته می‌شود علاوه بر پلتفرم‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی بر روی کنسول‌های نسل هفتمی (پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰) نیز عرضه خواهد شد. اما تفاوت گرافیکی میان این نسخه‌ها در چه حد است؟ پاسخ این پرسش در ویدیو لو رفته از گیم‌پلی نسخه پلی‌استیشن ۳ مشخص می‌شود!

صبح دیروز گروه‌های هکر نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ بازی Call of Duty: Black Ops 3 را بر روی تورنت برای دانلود در دسترس قرار دادند. این اتفاق هم‌زمان با لو رفتن نسخه فیزیکی بازی توسط برخی از فروشگاه‌ها صورت گرفت! حال یکی از افرادی که موفق شده است نسخه پلی‌استیشن ۳ بازی را به صورت فیزیکی تهیه کند، ویدیویی از گیم‌پلی بخش چند نفره آن را بر روی کانال یوتیوب خود قرار داده است.

مسلما گرافیک بازی بر روی نسل هفتم از چیزی که انتظار می‌رفت پایین‌تر و پذیرش این گرافیک به عنوان گرافیک نسخه پلی‌استیشن ۳ تقریبا غیرممکن است. این یکی از دلایلی است که اکتیویژن در این دو نسخه بخش داستانی را قرار نداده و طبق صحبت‌های کارگردان بخش داستانی بازی، اجرای این بخش با این گرافیک از زیبایی داستان می‌کاهد و تیم سازنده ترجیح داده‌اند که در این نسخه‌ها بخش داستانی قرار نداشته باشد.