با تریلری جدید از پک جدید عنوان Forza Motorsport 5 همراه باشید

تنها مدتی قبل بود که دو پک جدید که حاوی خودرو های جدید بودند برای عنوان Forza Motorsport 5 معرفی شد و اعلام شد به زودی بر روی Xbox Live در دسترس خواهند بود.اما مایکروسافت تاریخ یکی از پک ها را ۳۰ می(امروز)اعلام کرد.

قیمتی برای دو پک ذکر نشد، اما اعلام شد کسانی که Car Pass را از قبل خریداری کرده باشند قادر خواهند بود تا پک ها را به صورت رایگان و بدون پرداخت پول دریافت نمایند. امروز نیز اولین پک در شبکه لایو برای دانلود قرار گرفت که از استقبال بسیاری برخوردار بود.این پک ۹۰ خودرور جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

در همین راستا تریلری از پک جدید بازی منتشر شد که ما آن را برای شما آماده کرده ایم.
به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه سازی رانندگی صنعت بازی های ویدئویی و رایانه ای را سری بازی های موفق انحصاری Forza Motorsport معرفی کرد که با عرضه ی نسخه های متعدد این سری بر روی کنسول خانگی Xbox 360 و البته انتشار نسخه ی اول آن بر روی کنسول نسل ششمی Xbox،موجب شد تا یک رقیب پر آوازه ی دیگر برای سایر عناوین این سبک پیدا شود و حال پس از عرضه ی موفق چهار نسخه از این سری،استودیو Turn 10 با غیاب در عنوان Forza Horizon بازگشته تا ساخت و توسعه ی یک عنوان از سری بازی های “موتوراسپورت” را البته اینبار در یک کنسول نسل هشتمی،آغاز کند.