نسخه بتای عنوان Dirty Bomb کلید خورد

به تازگی، تست بتای بازی تیراندازی تیمی Dirty Bomb ساخته استودیوی Splash Damage، سازنده بریتانیایی بازی های ویدیویی، در شبکه استیم آغاز شده است و تمامی کاربران می توانند نسخه بتای این عنوان را به صورت رایگان تجربه کنند. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بازی Dirty Bomb یک عنوان free-to-play و به سبک تیراندازی اول شخص تیمی می باشد که توسط استودیوی Splash Damage که سابقه ساخت عناوینی چون Wolfenstein: Enemy Territory را در کارنامه خود دارد، ساخته می شود. عنوان Dirty Bomb هم اکنون در شبکه استیم، در مرحله open beta(تست بتا) قرار دارد و تمام کاربرانی که اکانت استیم داشته باشند، می توانند به صورت رایگان نسخه بتای این عنوان را تجربه کنند.

نسخه بتای بازی Dirty Bomb شامل ۱۲ شخصیت می باشد که فقط ۵ نفر از این شخصیت ها قابل بازی هستند. از میان این ۵ شخصیت قابل بازی نیز فقط دو نفر از آن ها یعنی Aura و Skyhammer برای تمامی کاربران رایگان و قابل بازی است ولی در بازی امکان آزاد کردن شخصیت های دیگر نیز وجود دارد و شما می توانید ۳ شخصیت باقی مانده یعنی Sawbonez ،Fragger و Kira را هم از طریق پرداخت های درون بازی خریداری کنید.