E3 2015: با ویدئویی ۵ دقیقه ای از گیم پلی Rise of the Tomb Raider همراه با ما باشید

در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 2015، در کنار انتشار یک تریلر از گیم پلی Rise of the Tomb Raider اعلام شد که در غرفه مایکروسافت نسخه آزمایشی بازی در دسترس افراد حاضر در جشنواره قرار می‌گیرد. در همین راستا عده ای که موفق به تجربه ای این نسخه شدند از آن ویدئویی تهیه کردند که بخش های مختلف گیم پلی بازی را به نمایش می‌کشد. برای دریافت ویدئو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

توجه کنید که این ویدئو از روی صفحه نمایش ضبط شده است و از کیفیت بسیار پایین تصویری برخوردار است! همچنین به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت، صدای بازی در صدای جمعیت قاطی شده است و در ویدئو هیچگونه صدایی از بازی وجود ندارد!

یکی از عناوین انحصاری پرحاشیه مایکروسافت، بازی Rise of the Tomb Raider می باشد. عنوانی که ابتدا در جریان نمایشگاه Gamescom، انحصاری Xbox One و سپس بعد از مدتی به یک انحصاری زمانی تبدیل شد. عنوان Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. شایان به ذکر است که این بازی یک انحصاری زمانی است و احتمال اینکه بر روی PC هم منتشر شود، وجود دارد.