تریلر جدیدی از The Crew: Wild Run منتشر شد | دعوت Ubisoft از PCبازان

اگر E3 امسال را به خاطر داشته باشید، شرکت Ubisoft به معرفی بسته الحاقی جدید بازی The Crew تحت عنوان Wild Run کرد. ساخت این بسته الحاقی بدون سر و صدا صورت گرفت وخبری از آن به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این‌که روز گذشته، شرکت نام برده شده تریلر و جزئیات جدیدی از The Crew: Wild Run منتشر نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی The Crew: Wild Run در تاریخ ۱۷ نوامبر(برابر با ۲۶ آذر) برای ۳ پلتفرم Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد. در این The Crew، بازیباز می تواند به موتور سواری پرداخته و با ماشین های مخصوص در جاده ها دریفت بکشد! Dragsterها نیز که جای خود را دارند و بازیباز را به اوج سرعت می رسانند. حالت جدیدی نیز به بازی اضافه شده که “The Summit” خوانده می شود.

همان طور که گفته شد، شرکت Ubisoft اقدام به انتشار تریلری جدید از بازی کرده که در آن می توان رانندگی های متفاوت را مشاهده کرد. این پایان کار نیست؛ چرا که شرکت سازندگان از PCبازان برای انجام نسخه بتا The Crew: Wild Run در ۱۵ اکتبر دعوت به عمل آورده است. PCبازان در نسخه بتا امکان دسترسی به نقشه های بروز شده، موتورهای جدید، سیستم آب و هوایی، چالش های رانندگی آزاد و صد البته گرافیکی خیره کننده را خواهند داشت.منبع:gamefa