E3 2015 | عنوان Dishonored 2 رسما معرفی شد

نابر گزارش اختصاصی سینما باکس، Dishonored 2 یکی از عناوینی بود که عده زیادی انتظار آن را می کشیدند و برای معرفی آن لحظه شماری میکردند. Bethesda با رونمایی از این عنوان همگان را سوپرایز کرد و وعده عنوانی شاهکار مانند نسخه اول را به طرفداران داد
Dishonored 2 همانند نسخه اول بازی تلفیقی از سبک اول شخص مخفی کاری و اکشن میاشد و به طور کلی روند گیم پلی بازی به عهده خود شما خواهد بود. شما در ابتدای بازی می‌توانید یکی از دو شخصیت Emily و یا Corvo (شخصیت نسخه اول) را انتخاب کنید هر کدام از دو شخصیت قابلیت‌ها و سلاح مخصوص به خود را خواهند داشت. این عنوان با نمایشی سینماتیک و تماشایی رونمایی شد و قرار است در تاریخی نامشخص برای PS4, Xbox One و PC منتشر شود.

Bethesda پس از رونمایی از بازی Dishonored 2، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی شماره اول را با نام Dishonored Definitive Edition نیز معرفی کرد. این بازی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای قابل دانلود شامل Dunwall City Trials، دو بسته‌الحاقی مرتبط با داستان اصلی بازی،The Knife of Dunwall و The Brigmore Witches قرار است پاییز امسال برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One منتشر شود.
منبع : سینما باکس