E3 2015 | تریلر سینماتیک عنوان Star Wars: The Old Republic

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، بسته الحاقی Knights of the Fallen Empire به صورت رایگان خواهد بود و داستان دو برادر و جدال آن ها با پدرشان را نشان مى دهد. EA قول داده که اطلاعات بیشتر طبق بازخوردهایى که از طرفداران به دست می آورد به زودی در دسترس قرار دهد.

این بسته ى الحاقی داستان جدیدى را که در آن تمامی انتخاب های بازیکن دنیا را شکل می دهند به بازی اضافه می کند. در این محتوا شما به عنوان یک غریبه، جنگجوى کهنه کارى از جنگ بزرگ بین کهکشان ها، بازى می کنید و در آن با Emperor of the Eternal Empire (امپراتور سرزمین ابدی) روبرو خواهید شد.

طبق اطلاعات منتشر شده پس از دانلود این بسته آخرین سطح بازى به ۶۵ افزایش می یابد و همینطور یک شخصیت با سطح ۶٠ در دسترس خواهد بود تا در زمان بسیار کم بازیکن به دنیای زیبای آن وارد شود. Knights of the Fallen Empire براى تمامى مشترکین Star Wars The Old Republic به صورت رایگان در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم خود یعنی PC منتشر خواهد شد.

در جریان کنفرانس تریلر سینماتیک و واقعا تماشایی از بازی به نمایش همگان در آمد که در آن داستان دو برادر و جدالشان با هم را نشان میدهد که پیشنهاد میکنم این تریلر زیبا را از دست ندهید.