با عرض سلام و احترام خدمت کاربران گرامی.

مسابقه ویدیویی مجددا از امروز تا پایان اردیبهشت ماه 96 برای کاربران فعال شد.

برای شرکت در مسابقه به پنل کاربری خود رفته و در قسمت "طرح های حمایتی" , "مسابقه ویدیویی" گزینه ی "شرکت در مسابقه" را فعال کنید.

 

با شرکت در مسابقه و ارسال ویدیو میتوانید امتیاز خود را افزایش داده و برنده شوید. جوایز برندگان به شرح زیر می باشد :

 

جوایز :

نفر اول : 500 هزار تومان

نفر دوم : 400 هزار تومان

نفر سوم : 300 هزار تومان

نفر چهارم : 200 هزار تومان

نفر پنجم : 100 هزار تومان

 

امتیاز دهی به ویدیو ها توسط سیستم و کارکنان سایت انجام می شود , با کسانی که با فریبکاری قصد کسب امتیاز داشته باشند برخورد خواهد شد.

 

قوانین مسابقه :

* توضیحات ویدئو باید مرتبط با ویدئو باشند و ویدئوها نباید دارای توضیحات مشابه به هم باشند.

 

* از عنوان ویدئو برای توضیحات ویدئو استفاده نشود.

 

* ویدئو های ارسال شده باید دارای تنوع موضوعی باشند.

 

* اگر ویدیو با روش آپلود از آدرس و به طور کلی از سایت های دیگر در میهن ویدیو آپلود شده است , عنوان و توضیحات وارد شده برای ویدیو نباید با عنوان و توضیحات ویدیو در وب سایت منبع یکسان باشد. (عنوان و توضیحات کپی نباشد !)

 

* اگر فعالیت کاربر همراه با تخلف باشد ابتدا از طریق قسمت مسابقه ویدئویی که در پنل کاربر موجود است به وی تذکر داده می شود و در صورت عدم توجه امتیازات وی کسر شده و یا از مسابقه اخراج می شود.

 

نحوه امتیاز دهی :

 

1 تا 3 امتیاز برای ارسال هر ویدئو . (آپلود از آدرس 1 امتیاز , آپلود از یوتوب 2 امتیاز , آپلود از سیستم 3 امتیاز)

 

1 تا 5 امتیاز برای عنوان ویدئو :امتیاز دهی بر اساس سئو عنوان میباشد و در صورتی که عنوان تکراری یا کپی شده باشد پایین ترین امتیاز به ویدئو تعلق میگیرد.

 

1 تا 10 امتیاز برای توضیحات ویدئو : توضیحات ویدئو یکی از مهمترین موارد ویدئو میباشد و هر چقدر توضیحات شما کامل تر باشد امتیاز بیشتری به ویدئو تعلق خواهد گرفت.

 

1 تا 3 امتیاز برای برچسب های ویدئو : برچسب باید دارای معنا و برگرفته از ویدئو باشد برچسب های تکراری و بیهوده امتیازی ندارند.

 

 لازم به ذکر است تمامی ویدئوهای توسط همکاران در قسمت پشتبانی چک میشوند در صورتی که ویدئو از نظر محتوایی کیفیتی نداشته باشد کمترین امتیاز برای ویدئو ثبت خواهد شد.

 

نکته مهم : با کاربرانی که قصد فریبکاری و کسب امتیاز به روش های غیر متعارف و اسپم داشته باشند برخود شده و امتیاز آن ها صفر می شود.

نکته مهم 2 : امتیاز دهی از زمان ثبت نام در مسابقه و با ارسال ویدئو های جدید آغاز می شود و ویدئوهای قبلی فاقد امتیاز می باشند.

نکته مهم 3 : بازدید ویدئو و همچنین تعداد لایک جزو امتیاز محسوب نمی شوند لذا توصیه می شود برای کسب امتیاز بیشتر ویدئوهای با کیفیت و با توضیحات و عنوان کامل ارسال کنید.

Avatarc
1396-02-09 14:25:34

سلام من وقتی ویدئو از آدرس یا یوتیوب میزارم قبل گذاشتن اطلاعات ویدئو میاد تو سایت و فقط امتیاز از آدرس گذاشتن میاد و امتیاز توضیحات حساب نمیشهمشکل چیه
Avatarc
سلام. مشکل بر طرف شد. لطفا مجددا امتحان کنید , اگر مشکلی بود اطلاع بدید.
Avatarc

سلام ببخشید تا کی تمدید میشه ؟ به دلیل دو روز عدم دسترسی به سایت
Avatarc
با سلام. تاریخ اتمام مسابقه 5 خرداد ماه می باشد.

× برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید.